tisdag 11 augusti 2009

Visingsö del 1

Tillbaka på Visingsö, älskade ö. Trivs redan bra på mitt nya rum i Östbo. Första kvällen på ln var jätte vacker och vi är en klass på nio. Fyra än så länga som bor i stugan, det kommer en femte nån gång nästa vecka -hon är på festival i USA. Resten pendlar från lite utanför Gränna där dom bor.
Första kvällen på ön, jag och Hanna i min nya klass hittade ner till en strand (bilden ovan)
En liten del av min klass - Agnes, Hanna å en grännabo :P
Jennikel min lärarinna, hon spelar bland annat concertina, det som hon spelar på bilden ovan :)
Spök-Pär under eken vid hembyggdsgården, han går oxå i klassen - blev en sån bra bild när han spelade så jag fick lov att ta med den :P
Det är härligt här, min nya klass är fin. Vi får det nog bra här :D

2 kommentarer:

  1. Gött att höra att du kommit på plats och det mesta verkar okej. Hoppas du får en kul höst å lår dig massa nytt =) Kram från vännen i Dalarna.

    SvaraRadera
  2. Mm jag hoppas oxå att jag lär mig massa nytt, måste dock erkänna att tempot är lite lågt. Eller kanske inte tempot, men det är lite för enkelt än för länge :( Men tänker ge det en ärlig chans ionnan jag säger bu eller bä, å Jennikel är massa bra å har tipsat mig på bra musiker å lånat ut skivor till mig. Kommer du ner å hälsar på mig?
    kram!

    SvaraRadera