lördag 18 september 2010

Par i rottis!


Johnny är på IPO-VM i Finland, så jag har båda mina hjärtan (På bilden - Prima till vänster å Newton bredvid) helt för mig själv hela helgen! Hur många tankar som for genom huvet före helgen ska vi inte ens prata om, men nu när vi är här, har tränat lydnad två mornar i rad å gått skogspromenader på kvällarna så älskar jag det. Å önskar att det såg ut så att jag hade båda jämt. Nu går ju inte det, bor alldeles för litet i min "stuga" å jag tror inte Prima trivs särskilt bra med en massa folk, då hon lätt blir stressad.
Men men. Så är det, vår delade vårdnad kanske är en bra lösning ändå..

Tiden går så fort, så att försöka uppdatera bloggen bakåt i tiden känns omöjligt. Det händer massor och trots det så känns det ibland som att jag inte gör något(!?)..

På måndag far jag till älskade Anna-Karolina iaf. Det ska bli fint, längtat liiiite för länge nu! <3 Stockholm, here I come.

Nu ska jag krypa ner i soffan bredvid Prima, haha, om jag får plats! Å klappa med en hand på Newton - som ligger på en filt nedanför soffan!

1 kommentar:

  1. Man ska ta vara på de dagar som är, för det kommer alltid dagar som blir.

    Mvh// V.T

    SvaraRadera