onsdag 5 oktober 2011

Höstlöven dansar runt mina fötter,
solen skiner in mellan trädtopparna
Jag varm, du är underbar och jag är kär.

I år är hösten så där otroligt vacker igen. Löven är i fantastiska färger och jag ler varje gång jag får stampa i en vattenpöl - hade mina gumistövlar varit hela hade jag tillåmed hoppat i dom! Den envisa hostan håller i sig, men jag har inte haft feber på flera dagar, så det bär av mot Linköping Folkmusikfestival imorn. Jag ska spela med Trio 323 två gånger under helgen (tors å fre) å jag tror att vi är laddade till tusen :)

Det har funnits så mycket inspiration de senaste veckorna.. månaderna! Har både spelat, komponerat, skrivit, ritat och målat mycket. Härliga kärlek som bultar å sprider energi till varje cell i min kropp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar