onsdag 14 oktober 2009

Det finns faktiskt ljusa sidor av den här ön oxå!

Jag och Hanna

På min tid på ön har jag ju faktiskt träffat en massa fina människor. Skaffat åtminstonne en riktig vän -Hanna- som jag tror faktiskt för livet, men även nya kompisar, Förstår ni skillnaden? Vi har gått på härliga konserter och haft balla och grymma gästlärare och för att inte tala om vår ordinarie lärare: Jennikel- en fantastisk kvinna! Tiden på ön är inte slut än, men jag kände att mina inlägg från ön hittills bara har handlat om maten som varit kass, jag har liksom missat att berätta om allt det bra. Om de 45 låtarna vi lärt oss och om de nya coola ornamenten jag kan göra på fiol. Om vår roadtrip runt på ön den där soliga men ack så blåsiga söndagen och om alla Sej-skämt. Jag har inte heller berättat om alla fina godnatt-kramar man får i huset eller om alla skrattattacker.

Nu har jag iallafall sammanfattat delar av det bra. Men det finns en massa mer. Ibland krävs det bara att nån säger åt en på skarpen för att man ska hitta ut ur den mörka tunneln. Så tack för det. Nu är jag ute. Fokus på framtid och nutid inte dåtid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar