onsdag 4 november 2009

Virr-varr å du.

Dansar runt runt i en ring.
Glädjen över allt som finns blandas med stressen över allt som inte finns.
Förlåt mig men du är fin.

Har lov. Skulle vilja skriva att det är skönt att vara hemma på lov, men ja just ja. Jag har inget hem. Önskar att jag som alla andra som har lov nu kunde åka hem, till mitt eget hem, och verkligen vara som en normal svensson-unge å åka hem. Har flängt omkring i Hälsningland och Västernorrland sen i Onsdags och nu är jag i Falun. Försöker landa.
Newton är det finaste som finns men tyvärr kan jag inte ta med honom dit jag går. Vart går jag?
Jag vaknade imorse av att han var gosigast i hela världen och hade krypit in under täcket, upp på min arm och snosade med nosen mot min hals <3
Om nån har ett jobb åt mig så hojta till, för det vore skönt. Kursen slutar 20/11, jag kan börja natten till 21:a, bara säg mig var!

Försöker tänka positivt, försöker leka med affirmationer: Jag har ett jobb, jag har en bostad/jag har ett hem, jag har pengar- jag har råd att leva.
Hoppas att affirmationerna lyssnar och ger mig allt jag behöver nu.

Jag ska inte vira in mig.. Men du är så fin. . .
Vi har kanske en lägenhet i Göteborg iaf, jag och min vän Siri, en trea att dela. Ska bara hitta en inkomst så jag har råd med den. Min tanke var ju egentligen Norrköping, jag vet. Men där hittar varken det ena eller det andra. Det suger. Kanske Göteborg kan bli min stad? Undra om jag kan tvinga mina grabbar-grus att flytta till Götet? Vad säger ni St.Pats? :P Hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar