lördag 24 april 2010

Erkännande...


Har tränat Newton, gosat, grillat och druckit en carlsberg, det är vår! Till grillningen dracks det mousserande vin, smarrigt! Newton ligger nu mätt, nöjd och trött på golvet och sover, vi ser på nån kass film. Dock är mitt huvud fullt av grubbel och tankar..

Nya tider och nya besked. Nya sätt att leva på och ny (gammal men ny) stad. Här går det undan i svängarna och än så länge så är jag inte helt säker på att jag själv hänger med riktigt. Men på pappret jag fick efter mötet med Psykiatrikern i fredags står det Sjukskriven 3 månader pgr av PTSD och annat.. Så nu flyttar jag tillbaka till Falun i 3 månader iaf. Efter det vet jag inte var det bär av eller hur min plan ser ut. Men det ska bli skönt med en paus nu. Lägenhetsvisning på tisdag i Falun, och jag hoppas att någon tar över mitt kontrakt i Norrköping. Nu måste jag bara få tag i studiefrämjandet och få dem att ta emot mitt sjukintyg, då jag tydligen inte ska eller bör arbeta nu.

Wish me luck.

2 kommentarer:

  1. *Kramar om* Jag finns här om du vill...

    SvaraRadera
  2. Tack, det betyder mycket faktiskt!
    kram tebax

    SvaraRadera