söndag 11 april 2010

Studiehelg och Best in show!

(Det känns som att veckorna slutar på fredagar och som att det sen är helg innan nästa vecka börjar. Som att helgerna liksom inte hör till nån vecka utan bara är nåt fantastiskt bra däremellan.)

Förra veckan slutade i tårar, jag pluggade för lite, sov för lite och har för mycket i hjärnan. Jag insåg att jag inte kunde följa med på Strängar och rör-lägret som va under helgen, jag fick lov att stanna hemma och plugga spanska, komma ikapp så att jag skulle klara proven. Bajs. SÅ kom helgen iaf. Den gör ju det, vare sig man vill eller inte liksom. Pluggade lite på fredan å bestämde mig för att bryta min neråtspiral (depp-tankar) så jag drog till mats å drack lite vin å hängde. Lördag blev det lite plugg, men framför allt så var Newton på uställning, och vann ALLT! HP, BIG, BIR och BIS! (Hederspris, Bäst i Gruppen, Bäst i Ras och Best in show!)
Alldeles mallig matte är jag <3 Synd bara att jag inte var med!

Jag saknar honom så att det gör ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar