söndag 24 april 2011

Kärlek och stugbygge

Det snurrar fjärilar runt mitt huvud,
jag dansar i mig själv.
Jag lär mig flyga bäst på marken,
mina sinnen svävar högt.
Det snurrar stjärnor i min mage,
jag dansar med dig.
Du ger mig vingar och lycka,
min kärlek, din kärlek.

Vår kärlek.

Stugbygget/renoveringen går framåt, nu är det inte mycket kvar! Sista gipsskivorna ska upp i köket, sen ska kaminen monteras, väggar målas, golv läggas och köksutrustningen in. Det blir fantastiskt! Min egen stuga. Mina egna färger. Mitt hem. Imorn går bilen till Falun, jag drar med mig Bevackrelse som flytthjälp, allt ska packas ihop på tisdag och onsdag hoppas jag flyttstäda och köra lasset upp till Ljusbacken. Hejdå Dalarna, Hej kära Hälsingland! Det är ju strålande! :) Alla mina saker får bo i en källare här på Ljusbacken tills stugan är klar, men jag tror att allt är färdigt om 2 veckor! :D Hoppas! Haha.

(Jag ingår i ett vi!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar