fredag 5 juni 2009

Rackarns förkylning!

Huga, vad förkyld jag är. Känns som att jag aldrig har haft en sån här förkylning nånsin. Är näsan inte igentäppt så rinner den. Ena dagen var det rethosta å nu äre slemmhosta så jag knappt kan andas. Det konstiga är att både jag å Anna har lika förkylningar (Anna bor ju för fan 25 mil bort?)! Ah well, vi pratar ju så mycket i telefonen så vi kanske smittat varandra där haha.

Borde in på biblioteket och låna en ljudbok till Svenskan, men har feber just nu så det går nog inte så bra. Borde även på apoteket å köpa slemmlösande höstmeducin. Men inte nu. Hoppas att jag får tag i nån vänlig själ som kan tänka sig att gå på apoteket å biblioteket åt mig. Vore bra om jag slapp.

I allt detta planerar jag att åka till pappa för att hjälpa till med urstädning av snickeriet. Hur nu detta ska gå till. Åka dit å ligga nerbäddad i soffan å umgås med familjen? Funkar det? Jag vill verkligen träffa dom å två av mina bröder kommer oxå - Dennis å johan <3

Nu ringde dom precis från lustigknopps demensboende (där jag har mitt timvik) å gav mig en lördag till :) "Ett helvetespass" kallade hon det å skrattade, men jag tyckte bara det lät bra jag! 7-14.15 och 16-21, blir gott i plånboken om inte annat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar