torsdag 11 juni 2009

Brinn bokjävel, brinn!

Huga för mörkrets hjärta å huga för den där jävla Marlow. Åt helvete med Joseph Conrad som skrev den och åt helvete med Svenskakursen! Om det inte syns så är det en bokjävel som brinner på bildhelvetet.

Suck. Men nu har jag iaf bara 35 sidor kvar i bokhelvetet. Sen ska jag skriva världens mest utförliga analys. Efter det så är jag faktiskt färdig. Då är jag färdig med Svenskan å litteraturhistorian! GÔTT! "Folk som kommer ut hit borde inte ha några inälvor!" -Mörkrets hjärta.

Hinner nog inte skriva analysen färdigt ikväll utan får även imorn kliva upp halv åtta-äta frukost-å sen direkt på skolarbetet. Imorn eftermiddag ska jag på studentmottagning hos Tobbe i Rättvik (Grattis!) å efter det bär det av till Bjurs. Dock ska vädret bli urkasst-tur man äger både husvagn å förtält med andra ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar