söndag 23 maj 2010

Vattenpipa och framtidskval


På nåt vis, trots att jag är ledig de andra dagarna också, så var det väldigt skönt med helg. I fredags var det vattenpipa å hemmagjort vin på en filt på Thea & Tobbes uteplats, perfekt! Kvällen avslutades med några polskor uppe på en hög kulle där det var födelsedagskalas :) Lördagen blev det lunch på en Grekisk restaurang med Johnny, sen Reasons på seasidefestivalen. På kvällen blev det återigen vattenpipa och god dryck, fast denna gång inne hos Thea & Tobbe, med betydligt mycket mer folk! Otroligt att så många människor går att klämma in i en sån liten lägenhet!

Jag har försökt ta helg även i hjärnan, tänk att få låta tankarna vila för några dagar. Det verkar tyvärr inte gå. Ju mer folk frågar mig om vad jag vill göra sen stiger paniken. Jag har ingen aning. Jag har ingen aning. Jag har ingen aning. Jag vet inte ens vad jag vill göra imorn. Men jag vet. Jag borde redan ha bestämt vad jag ska göra till hösten..vintern..våren..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar