tisdag 18 maj 2010

Soliga dagar

Jag bor nu igen i Falun, solen skiner men mina vårkänslor är på vift! Jag längtar, som alla andra den här tiden, efter äventyr, sommarbad och sena nätter, konserter och dans in på morgontimmarna.. Men många av mina tankar är vinklade åt andra håll än jag nånsin kunde tro, inte åt riktigt samma håll som tidigare somrar, och än så länge skräms jag för mycket av tankarna för att säga (eller skriva) dem högt.

Imorn: Lunchkonsert i Rättvik på RäFV
Torsdag: Första bildterapin (Är nervös och vill inte alls!)
Fredag:
Fest i en park?
Lördag: Reasons Why konsert på seasidefestivalen i Falun

Jag är duktig på att fylla min tid iaf.. Vet inte hur bra det är egentligen. Jag är tröttare än trött hela tiden och försöker så gott som det bara går springa ifrån mina tankar och min oro. Men jag antar att Torsdagen kommer hjälpa allt att göra sig påmint!

Nu ska jag sova, Newton grymtar redan på golvet! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar