måndag 22 augusti 2011

Spelningar å sensommar!

Ida och Mathias spelar folkreggae och andra galenskaper
på Pub Dellen "Gammeln" i Delsbo
Fredagen den 26/8
21.00

Hurra! för spelningar, nu på fredag spelar vi på Pizzan igen, fanatiskt härligt! Nästa helg är det sensommarkarnevalen på Ljusbacken (å jag har nog fått tag på en eller flera eldkonstnärer!). Helgen efter det är det gästabud i Söderköping, då ska jag som vanligt spela på La Uva, i år blir det med Mathias istället för med Bea - dock står det fortfarande Flurfôlk i programmet ;-)

Igår bakade jag massor med bröd, å även kanelbullar. Idag har jag plockat lite äpplen å provat göra äpplemos, med kanel i, Mums! Imorn tänkte jag försöka mig på att göra vinbärssaft - härliga semsommar/höst! :) Sicken hemmafru-pysslare jag blev det här året, mysigt!

Nu har vi tänt en massa ljus i stugan, sitter å repar lite å övar in några överraskningar till karnevalen, Lovely! Godnatt oh saligt vackra universum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar