lördag 20 februari 2010

Dagen idag

Min första helg ensam i nya lägenheten. Tidigare helger har jag haft fullt upp och inte varit här, eh, hemma. Men nu så. Tar det lugnt (går det att göra så mycket annat när snöstorm råder ute?) och stannar hemma. Är trött å grå och var febrig inatt å sånt, så jag bestämde mig för att ställa in allt planerat. Men det känns faktiskt som att det inte gör så mycket. Igår fick jag all tvätten tvättad å chillade i soffan med en film. Idag, trots tröttheten så har jag lyckats fått städat, sorterat bort böcker (en halv kartong!) som ska iväg till myrornas, diskat, bakat kladdkaka å målat en tavla som jag hängt ovanför soffan :) Härligt med helg! Ingen panik över att vara ensam heller faktiskt, det var konstigt att sova här inatt. Men sen kom jag på att jag faktiskt sovit själv här i massa veckor nu, så då fick det vara nog med dom tankarna!

Dagen i bilder:

2 kommentarer: