söndag 14 februari 2010














Helgen har varit fin emot mig :)
I fredags skapades det musik i Vällingby med käraste Anna. Blev bjuden på grymt god wok å sen snaskade vi polly å repade.. jammade.. spelade..skapade! Igår var det HiFi-mässa i stockholm med Johnny å Jens, hörde ljud system för runt en halvmiljon! Sen på kvällen skulle vi sett Avatar 3D men missade våra biljettreservationer! Så vi käkade på en libanesisk restaurang å drog hem till Norrköping istället. Så sov dom här inatt, männen i mitt liv, Johnny å Newton. Skönt att få umgås en hel helg med människor som redan känner mig och som jag redan känner. Som man inte behöver känna på hela tiden och som inte behöver fråga en massa frågor om allt å inget. Bara umgås.

Idag hann vi med en långpromenad och en shoppingrunda innan dom for, nu har jag fyllt frysen för resten av månaden och fått mig en hallmatta å ett diskställ! Mina händer värker och jag började gråta på mataffärn när jag hittade fler och fler begränsningar det här jobbet i kombination med mina leder gett mig. Jag fick kämpa för att kunna packa kassarna och förbannade hela världen innan det var klart. Och kom nu inte å babbla på om att det kunde varit värre, klart som fan att det kunde ha varit värre. Men ont som faan gör det ändå och det är tungt. Det är tungt. Tungt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar