lördag 28 mars 2009

<3 <3 <3

Vi är tillsammans igen, vi stod inte ut längre än till i Torsdags, jag tog bussen ut till Hosjö och berättade om allt jag kände och tänkte, vi pratade bestämde nya bra beslut, för vi är ju så kära bägge två, och livet blommar! <3 Nu är det du å jag för alltid Johnny, alltid! :)

Idag var vi på utställning med Newton, där han verkligen charmade domarna, dom sa att han verkligen var jättefin! "Maskulint, välformat huvud. Väl utfyllt nosparti. Ngt små välburna öron. Ngt stora runda mörka ögon. Tänder ock bett utan anmärkning. Bra hals och rygglinje. Välvinklad fram och bak. Ngt nystande frambensrörelser. Rör sig väl fr. sidan. Bra päls å färg. Behöver få ledarskapsträning." Domare: Bo Wiberg.
Newton tog stolt hem HP, BIR, BIG och BIS reserv. Han är så duktig, jag blir så stolt! :)

Nu ska jag krypa in under täcket i Johnnys famn och somna till en film, Newton sover i fot ändan, det här är kärlek <3
God natt!

1 kommentar:

  1. Ja det var då för väl att det blev bra igen.
    Trodde det också.Ja den kärleken!
    Kram på dig Ida /Maud
    Lycka till med kärleken

    SvaraRadera