söndag 22 mars 2009

Nu var jag dålig på att uppdatera tror jag bestämt.
Hinner med att uppdatera efter varje vecka just nu verkar det som. Sist jag skrev så skrev jag ju om förra helgen, å nu sitter här på söndan å gör (typ) detsamma.

I måndagskväll förra veckan åkte jag upp till käraste Anna i Hudik, fick redan i Tisdags en längtan tillbaka dit(!?), vilket är jättekonstigt, jag har aldrig känt nån längtan dit innan. Men Anna bor där å jag känner ju lite mer folk där. Det känns nog lite ensamt här i Falun helt enkelt. Känner liksom inte så många.. I vilket fall så var det här första gången på flera år som vi fick (eller tog) oss tid att umgås i flera dagar, ingen 10 minuters kram kring jul utan verkligen umgås. Det var skönt, behövligt å underbart! Utgång på Bockarna i Onsdags, det var skoj, dansade som en dåre, bakis på torsdan så jag missade tåget i all yrsel å fick ta ett senare. Men vi behövde den dagen oxå tror jag.

Kom hem torsdag kväll å i Fredags för jag iväg på spel :)
Spel, dans å kröka kan man säga att helgen fick bestå av. Gjorde slutprov på Engelska C i fredags å kände för att få koppla bort å fira, inte fått några resultat än, dom kommer nån gång i veckan. Men iaf.

Nu saknar jag redan Anna. Det ska inte få dröjja lika länge tills nästa gång vi ses nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar