fredag 13 mars 2009

Äntligen fredag!
Det är länge sen jag gjorde nåt vettigt så här länge, länge sen jag var duktig och klev upp på morgonen varje dag. Nu studerar jag ju på heltid, så nåt annat hinns inte. Så nu kände jag för första gången på riktigt länge; Äntligen helg!
Imorn ska jag till Nås, Saabine (soon to be ingifta systern) går estetisk linje på gymnasiet i Vansbro och imorn har dom nån föreställning, matiné. Självklart kommer estetstorasystern dit med blomsterkvast å jublar i publiken! :) Ska bli skoj att se henne på scen. Tidigare bara sett henne framträda med singstar mikrofon i näven då hon fick det spelet i julklapp och hela familjen spenderade kvällen till sk(r)ön sång. Efter Matinén far vi tillbaka till nås där det bjuds på Tacos å gott å dricka å sånt, Sussi å Goffer (soon to be ingifta bror) har nyss fyllt år så vi passar på att fira dom i vevan. Det ska bli nice. Melodifestival klockan åtta å mys med hela familjen Nås i TVsoffan. Jag ser verkligen fram emot morgondagen!

Idag har jag fått massor gjort, skrivit de uppsatser jag skullat och fått färdigt det mesta. Så kvar att göra på söndag är bara lite på en av de många uppgifterna vi fick förra veckan. Känns skönt att vara ikapp igen.

Mina vänner i Reasons why är med i en musiktävling i SVT i ett programm som heter Eftersnack. Gå gärna in och rösta. Dom är fantastiskt bra!
RÖSTA PÅ REASONS WHY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar