söndag 8 mars 2009

Utmaning

Fick en utmaning av Maud
Här kommer svaren.

Fyra TV-program jag helst ser på
. Dr. House, oj, shit vad svårt, ser sällan på TV! Eh, Landar på Miami Inc ibland, Nyheterna å Söndagsfilmer..


4 saker jag gjorde igår: Bakade bröd, sydde gardiner, handlade mat och drack rödvin

Saker som jag ser fram emot: Sommar-definitivt! Ransäter, Idastämman, Studiestöd haha

Favoritrestauranger: Viking Line -Buffé restaurang, Café/restaurang Kopparhatten - Falun, Kina är alltid gott.. Å har inget emot vilken pizza som helst på bakfyllan ;)

4 saker på min önskelista: Kärlek, solsken, världsfred å en stabilare ekonomi

Jag utmanar Rasmus (Vegologi)

2 kommentarer:

  1. Hej Ida!Kul att du antog utmaningen. Alltid kul att se vad andra har för intressen och önskningar.Just nu är livet skit.En nästan obrukbar arm och en redig förkylning som tog alla krafterna.Nu har jag 3 månader på mig att bli fit for fight igen. Hälsa Harry och Sussie.
    Kram Maud

    SvaraRadera