fredag 6 november 2009

Dagar som inte blir som de skulle, blir iaf som de blir

Vissa dagar blir inte som man planerat, min plan var för ikväll samma som igår fast med fortsättning. Igår var jag hemma hos Mia å Jens, blev bjuden på tre-rätters middag å bål å vin å grejjer, fina fisken. Var dock dödligt trött då mardrömmarna verkar vara tillbaka -yay-. Så ikväll skulle jag dit igen, vi skulle käka tacos, förfesta å sen gå ut i Borlänge. Men icke, som resultat av all stress och av alla icke-befintlig-sömn så gick magen i uppror å vände sig utåin (jag antar att det är därför) så jag fick stanna hemma. Så mardrömmarna är tillbaka och magen är otrevligare än på länge. But still I´m smiling.
Newton ligger och sover på mina fötter, vi har nyss gått kvällspromenad och sen busat. Nu blev han trött och nöjd, härligt att se. Han tycker om mig. Det är härligt. Jag hoppas och drömmer om att han en dag ska bo i mitt hem. Jämt. Men vet på samtidigt inte om det är rätt..?

Nu har jag fått ett glas rött och ska se om magen vill behålla det och en rostmacka, sen blire sömn- sked med Newton självklart <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar