måndag 16 november 2009

Svininfluensa, husbränder och flyttpanik

Skolan gör för lite åt det här med husen som hade kunnat brinna ner. Stämningen i klasserna runt omkring oss är inte vad den borde, Anna har kanske svininfluensan och är jättesjuk. Jag har flyttpanik å står i en korsning mellan överallt och snurrar. Vart ska jag ta vägen?
Åt viket håll ska jag? Varför ska jag?

Försöker intala mig själv att jag har jobb å att jag har bostad. Men eh. Jag har visst inget av det.

Mitt näst sista par byxor och min sista BH gick sönder i förrgår. Japp så nu går jag omkring utan BH å sliter på det sista paret byxor.. Hur ska jag göra när jag ska tvätta? Pengar. Ehm, nej det har jag inga, så det där med att köpa nya går ju inte riktigt heller.

Anna har svininfluensa, jag är pank som en kyrkråtta, har flyttpanik och borde dra mig poå begravning på fredag. YAY! Not.

2 kommentarer:

  1. Hur det än blir så blir det iaf åt nåt håll!
    Du vet vart min stuga bor och min dörr är alltid öppen för dej, men det vet du redan=)
    Men du e så himla framåt å duktig i allt du gör så det vore konstigt om ngn arbetsgivare skulle tacka nej till dej.
    Du e duktig, nogrann, ärlig och bäst helt enkelt! (efter mej då;) )
    Kramen bananen/Tilda

    SvaraRadera