torsdag 19 november 2009

Här händer det grejjer minsann!

Oj jisses, min hjärna kokar snart av överbelastning.
Har skickat iväg jobbansökningar till snart alla världens hörn känns det. Det finns ett i Norrköping/Linköping som jag hoppas speciellt på då det är som musik-cirkelledare. Deltid, men ändå. Då jag spelar så många instrument så finns nog möjligheten att leda många cirklar, vilket leder till fler timmar ;)

Orter som jag än så länge sökt i:

Norrköping
Linköping
Mjölby
Jönköping
Göteborg
Trollhättan
Stockholm
Uppsala
Falun
Sälen
Hudiksvall
Gävle
Sundsvall
Kalmar
Nor-Norge
Irland


Håll tummar å tår för mig. Eller jag menar (harkel, affirmationer var det ju!) klart jag har de jobb jag vill, jag har boende och jag tjänar fett med pengar ;)

3 kommentarer:

  1. Hej Ida! Du är riktigt i farten med ansökningar och inte rädd för att åka vart som helst. Du fixar det här.Kram Maud

    SvaraRadera
  2. Tack Maud! Klart jag fixar det :) Hoppas jag!
    Har en anställningsintervju nu, på jobbet jag drömmer om; Musikledare! :D
    Kram, Ida

    SvaraRadera
  3. Hur har det gått med jobbsökningar och grejer? Börjar bli nyfiken nu ju! :)

    kramar

    My

    SvaraRadera