onsdag 16 mars 2011

Bra beslut


Mycket händer och jag känner i hela min själ att det går framåt. I flera år nu har jag behövt sömnpiller för att kunna sova hela nätter, annars har inte sömnen fungerat. Nu har jag inte ätit dem sen i torsdags, ingen sömn under helgen, haha, men det hade ju andra skäl - musik och kärlek var liksom viktigare än sömn! Men nu så, måndag och tisdag natt, sen jag tog ett något så när beslut om Ljusbacken så har jag sovit djupare än djupt 2 nätter i rad. Det har alltså inte hänt på många år! Vilket framsteg! Och jag har sovit hela nätterna, inga vaken-luckor, inga mardrömmar, inget krypande i kroppen. Terapin har verkligen gjort sitt, och jag trivs bättre och bättre med mitt liv igen, jag har fått en massa nya verktyg och uttryckssätt, jätteskönt. Inspirationen och viljan sprudlar i kroppen, främst i själen och jag känner att jag vill göra allt och lite till. Sansa dig kvinna, nej, icke! Här finnes ingenting att sansa! :)

Jag flyttar till Ljusbacken i sommar! BESTÄMD. HAHA! Kärlek!

3 kommentarer:

  1. Underbart att höra när saker går frammåt, you go girl :), btw ljusbacken vart e de? :) /Goffer

    SvaraRadera
  2. Yay! Ja visst är det Härligt! :D
    Ljusbacken ligger i Delsbo (Hemma i Hälsingland!)

    SvaraRadera
  3. Då andas jag ut och njuter av din glädje. Kärran rullar när du säger till.
    M

    SvaraRadera