fredag 11 mars 2011

up up and away


JAG ÄR KLAR MED skitKURSEN! :D Kursen Vård & omsorgsarbete, adjöss!Hahaaa! :D
Så fruktansvärt skön känsla att ha klarat av något så här pass, nästa kurs börjar direkt nästa vecka. Men den tror jag är mycket intressantare, hoppas på mycket diskussioner och livliga grupparbeten. Vi ska läsa Etik och Livsfrågor, jag tycker det låter jätteintressant, min bok har inte kommit än, så jag har egentligen ingen aning om vad det handlar om, men titeln att döma "Etik och livsfrågor" så låter det som att det äntligen är en kurs i mitt intresse! :)

Nu ska resten av helgen ägnas åt kärlek och musik. Kärlek till musiken, kärlek till människor, kärlek till . . . (det trodde ni va?) Bevackrelse <3


Spela spela spela spela spela spela spela spela speeeela! Yay, för miniturné! I helgen hinner jag både spela med underbara Mathias och med härliga-ärliga Idas Tofflor! Vilket bra avslut på en sjukt pressad, stressad vecka! Up, up And Awaaaay!

1 kommentar:

  1. Jaaaa!!!!! Underbart!!!! Glädjespridare där, pöss på nosen!!!

    /P.T. & alla hundarna

    SvaraRadera