fredag 4 mars 2011

vinter-lek

Fantastisk vårvinterdag i solen. Rottisparadis! :)

Igår var jag ut på runn med 3 rottisar och levde rövare, det var jättehärligt verkligen! Solen sken, det var några plusgrader och Newton ser finare och finare ut i Lydnaden! :) De fick självklart busa en massa, den rosa frisbeen är en stooor favorit! :) Måste nog köpa en ny snart, Prima och Newton hade lite dragkamp med denna! Haha :)

Idag har vi (man blir ju så inspirerad av vädret!) tagit en riktig långpromenad i solen (närmare 2 timmar tror jag!) :) Det var härligt, Newton ligger nu på sin bädd å snarkar gott! Hade planerat att åka till Hälsingland, men inser att jag får sansa mig lite och åka imorn istället. Ska nu packa min dator å mina skolböcker, gå till biblioteket å få liiiite plugg gjort. Måste fan komma igång alltså! Haha xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar