måndag 21 december 2009

En vit jul :)

Årets jul blir definitivt vit, försök smälta all den här snön på tre dagar! Det går inte och tur var väl det :) Jag dansar runt den här vintern, har tidigare (sen knäolyckan) hatat vintern starkt och knappt vågat gå ute själv på grund av halkan. Men inte i år, jag vet inte vad som har hänt, vad som är skillnaden. Men jag bryr mig inte heller, huvudsaken är att jag i år känner mig fri och obehindrad trots snö och is!

På nyårsafton har jag lyckats starta spelmansnyårsfest i Sundsvall hemma hos Almroths, haha, jag har ju inget eget hem å dom tyckte oxå att det skulle vara roligt! Det ska bli skoj :) Några spelande själar som känner sig sugna?

Nu ska jag ta med mig Njuton-Tuton på morgonpromenad, längta lite till Norrköping och tänka på julen - Julstämningen börjar infinna sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar