fredag 25 december 2009

Jul, jul, strålande jul

På bilden är jag och min ingifta syster Saabine med voff på julafton.

Så var julen här, med klappar, gran å en rackarns massa mat :) Det kändes fint även i år att få se glada miner och att julklapparna var rätt. Har gett bort lite Unicef klappar å lite "vanliga" klappar, men har försökt tänka på världen i mitt julfirande i år. Förra årets löfte var nämligen att bli en bättre å starkare människa och jag tror faktiskt att jag har lyckats hålla det!
Julskinkan var självklart kravmärkt och från en lokal gård å lokal slaktare, ingen scan-skit! Å mycket hemmalagad mat, Mmm!

Har fått fina julklappar oxå, ett Fia med hutt! (hehe tack Bine!), raggsockor å andra varma bra sockor (precis som jag önskat mig) å lite presentkort på indiska (Passar ju perfekt nu när jag ska flytta neråt)! Bilen fick jag ju i Julklapp av far å Sussi med :D

Nu ska jag återgå till packandet, jag flyttar visst ner till Norrköping på söndag! Galet men sant. På måndag ska jag börja den två-dagars långa utbildningen till jobbet å sen rätt på å börja jobba i Linköping på onsdag. Jag ska värva månadsgivare åt IM-individuell människohjälp.. Besök IM´s hemsida för att förstå vad dom gör ;) Även detta är väl ett steg mot att bli en bättre världsmedborgare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar