tisdag 8 december 2009

Tiden har gått och jag är glad!

Har haft ett gäng intensiva veckor. Och äntligen kom det goda resultatet!

I förra veckan:
Tisdag vare halkbana å riskettan (check!)
Onsdag var det jobb-intervjun i Linköping (Got that one to!) vet inte än hur många timmar, men en del får jag iaf definitivt! :)
Torsdag var det skrivning för körkortet (60 av 65 möjliga, GODKÄND!)
Fredag hade jag å grabbarna i St.Pats en riktigt härlig spelning, vi är fan grymma asså! :)
Lördag spelades det i Stockholm med Russindalens, Mats å Flurfôlk :)
Söndag VILA!

Å så till dagens bedrift.
Jag gjorde det, jag klarade uppkörningen.
JAG HAR KÖRKORT! :D

4 kommentarer:

  1. Måste bara gratta här med.......du har gjort ett dunderjobb. Så jäkla braaaaaaaaaaaa!!!!
    Kör försiktigt nu!
    Mamma och Robban

    SvaraRadera
  2. Grattis, grattis och tusen gånger grattis!
    Vad bra du är Ida!

    Hoppas du kommer att trivas med jobb och allt nu.
    kramar

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket! :D Känns så jävla gôtt, har varit å tvättat den lite nu å sånt.. Bilen alltså. För jag har bil å körkort, feel the smell of freedom! ;)

    SvaraRadera
  4. Du är fan bäst!!!;)

    SvaraRadera