onsdag 29 december 2010

Flytt i hela hjärnan


Karro har varit här i några dagar, vi har mest chillat, druckit te å jag har försökt packa. Jättemysigt att träffa henne igen! Å att vi fick träffas lite längre tid, i vanliga fall brukar vi hinna träffas typ 5 minuter på en parkering eller så!

Jag lever nu bland flytt-packade väskor å en kartong.. Ska bli skönt att komma in i lägenheten snart (imorn!!) å bara få klart, få sitta i lägenheten bland kartonger istället. Få packa upp. Få äta från mina egna tallrikar å gosa med Newton i min egen soffa. Det ska bli fantastiskt! Jag har fått nycklarna idag! :)

Jag borde försöka dra mig mot sängen, men jag kan inte sluta tänka på kartonger hit å dit å möbler å tvättstugor å hej å hå! Att man inte bara kan släppa liksom(?!)
(Lite nervös är jag allt.. eller jätte, men det är en hemlis!)
Nej, nu skiter jag i det här.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar