söndag 26 december 2010

Idag var jag bra som. . .

När kvällarna kommer är det så himla svårt att varva ner.
Har haft en jättetrevlig dag med "små"bröderna å mor. Jätte! Men nu är stressen total. Jag kommer inte ner i varv. Piller till trots liksom.

Inget känns färdigt och klart. Jag vet så himla lite om de nya sakerna i som händer i mitt liv. Det är skrämmande. Så otroligt skrämmande. Önskar att det bara kändes bra.

Hungrig är jag oxå.
Kanske ska prova äta nåt. Enda lösningen på hunger är ju faktiskt mat.
Imorn ska jag hålla mina rutiner.

Idag var jag bra som firade jul med mor
Idag var jag stark som stod ut
Idag var jag duktig som städade lite

Tack för Newton
Tack för alla fina julklappar
Tack för att jag har människor i mitt liv

Hjälp mig vara stark och stå ut
Hjälp mig få orken att ordna det som ska ordnas
Hjälp med hitta lugn

2 kommentarer: