tisdag 7 december 2010

Härliga bananer!

Ack en sådan trevlig helg jag har haft!
Först en härlig dag med Anna-K i fredags å sen till stämman i Haninge på kvällen. Jag har helt seriöst jammat så att jag har skavsår i händerna (och i ena armhålan, hur fasen lyckas man dra med stråkarmen såpass?) Spelade nästintill dygnet runt, så magen är inte så glad på mig, men det var det värt!
Tack Haningemusikanterna för en fantastisk stämma!

Söndag när stämman var slut kändes det så avigt att åka hem, så jag åkte tillbaka till käraste Anna-K. Hade en supermysig söndag med Anna å hennes Jonny. Det perfekta avslutet på helgen! Tack <3

Onödigt skönt att komma hem oxå, riktigt skönt. Kollade på en lägenhet igår, håll tummarna för att jag får den. Vill vill vill.
Har precis promenerat å tränat lydnad med Newton, han är så duktig! Jag med är ganska duktig! Vi var ute en timma, promenerade, lite lydnad å lite lek! Fantastiskt härlig vinterdag.

Mattes hjärta <3

4 kommentarer:

  1. Wow! Jag lyssnade till dig i helgen! Vilken fantastisk violinist du är. Musiken lever i hela din kropp. Jag kände mig nästan överrumplad. Tack för jättefint spel!
    MVH, Markus

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Åh tack Markus! Tack å tack! Vad glad jag blir!

    Anna: Visst är han ett riktigt hjärteknas <3

    SvaraRadera