onsdag 8 december 2010

Woohooo!

Jag fick den! Lägenheten är min! :) Så någon gång i Januari är folk inbjudna på inflyttningsfest :D Inget mer bo på mini-yta. Inget mer kokplatta. Inget mer bo i kollektiv. Klart att vissa delar med kollektiv-livet är fint. All folkmusik och de fina folken. Men jag måste göra det som är bäst för mig själv (för sånt måste man faktiskt lära sig) å det är att flytta till EGEN lägenhet.

Newton ligger nöjd på ett täcke på golvet å smaskar i sig en tuggrulle. I lägenheten behöver han inte ligga på golvet, för där får hans bädd plats. Hans bädd å hans matskålar. Där ska vi leva tillsammans. Han å jag. Fantastiskt bra! *Pirr*

5 kommentarer:

  1. Oooooh!!!!!!!!
    Stort, stort grattis<3 Kram!
    PIRR!!!

    SvaraRadera
  2. Tack! :D Känns så jääävla nice :)

    SvaraRadera
  3. Daniel Lindström2 januari 2011 kl. 16:41

    Verkar som du har en himla go sambo. Fyrbenta killar är att lita på.

    SvaraRadera