måndag 9 februari 2009

Men musiken är bra...

Böckerna kom idag. Mina nya skolböcker. Det känns bra, jag känner mig lite stolt och väldigt excited (vad heter det på svenska?) över att få påbörja studier som jag själv valt. Vi hade ett mysigt, flummigt rep idag, mycket prat, inte lika mycket spela, men vi hade viktiga saker att prata om. T.ex så vet jag nu att jag på söndag står för tacokryddorna å en påse Cornfärs :P

Vet fortfarande inte vad som besvärar mig, bekymrar mig, håller mig nere.

Kryper i kroppen, kliar i varenda muskel, led kroppsdel.
Rastlöshet och trötthet som vill komma ut för att skrika.
Jag stänger mitt inre fönster så att inte ljuden ljudar utanför mitt inre jag.
Får inte visa att berget snart rasar.

Men musiken är bra, den tillåter mig att släppa lös lite trådar ur mitt inre. Tack för att ni finns och spelar med mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar