måndag 23 februari 2009

Fantastiska vinter!
















Vinter i Dalarna innebär snö, det är fint :)
Igår var vi ute med Newton i en timma, vi for bort till Hundklubben å tränade lite på plan, å efter träning kommer lek. Ena planen var skottad, men leka är ju roligare i snön! :D Så där flängde vi runt en timma i snön med trasor å hundgodis i massor! Så kvällen igår blev väldigt lugn å skön, om man får säga så? Han var rätt trött å nöjd efter en timma i snön å det var även vi kan jag lova! Ändå hann vi med att vara sociala med våra hyresvärdar, laga Sveriges godaste kyckling (Fråga så kan jag nog kladda ner receptet!) å äta daimglass till Beck.





























Igårkväll blev jag febrig, helt varm i ansiktet å frös på samtidigt som jag kände mig helt orkeslös. Febern har fortsatt idag, men bara tillåfrån, känner mig lite konstig å yrslig. Nästan som i höstas på Visingsö, då fick nästan hela klassen samma symptom. Fast den här gången har jag ingen förkylning, bara yrsel å feber? Mystiskt. Så idag blev inte så mycket gjort i studierna som jag hade planerat, men jag får ta igen det imorn! För då är jag banne mig frisk! *ENVIS*. Har trots febern i alla fall varit effektiv och sytt lite mer idag. Den inspirationen finns i alla fall på plats! Blev ett nytt linne, med döskallar.
Nu ska jag kidnappa Newton å husse ner till soffan, äta glass (man får det på vardagar om man är sjuk!), annars har jag ju slutat med socker förutom på helger. Duktiga mig :)

2 kommentarer:

  1. Wow, vad du är duktig på att sy! Syr du efter mönster eller på frihand? Den där klänningen i förra inlägget är jättevacker.

    SvaraRadera
  2. OJ, tack så jätte mycket! Syr du själv?
    Nej, jag har inga mönster, bara leker fram det på fri hand, roligast så! Haha å desto fler misstag gör man oxå, men men det är så man lär! ;)

    SvaraRadera