torsdag 26 februari 2009

Pladder.

Det är helt galet vad veckorna springer förbi fort nu. Det känns som att det var alldeles härom dagarna som vi firade nyår med skumpa å nu är vi redan i slutet av Februari! Hur ska detta gå?

Har provat Bodypump idag, det är det enda träningspasset hittills som jag verkligen tyckte var tråkigt, inget mer Bodypump för mig! Imorn bär det iväg på Afropowerdance istället, det däremot är nog det roligaste passet jag varit på hittills. Så himla skönt, man får dansa å shajka loss till härliga afrikanska trummor. Man bllir helt svettig å slut, på ett skönt sätt.

Har syndat lite idag, kunde inte stå emot frestelsen av Daimglass i frysen, så jag åt upp den! Men lite får man faktiskt synda ibland. Bara det inte blir varje dag :P
Nu blire sängen, bara jag kan slita husse-pusse från datorn...
God natt världen!

1 kommentar:

  1. Hej Ida! Jag har en utmaning till dig som du hittar på min blogg.
    http://blogg.maudans.se/#home

    SvaraRadera