fredag 20 februari 2009




Engelska C, första veckan är nu avslutad. Jag fick MVG på första uppsatsen och MVG på första fredagsprovet :) Är riktigt nöjd med veckans insats. Nästa vecka blir tuffare, då ska man in med en uppsats å ett frågeformulär med rätt svar + Fredagsprovet. Men med hårt slit å envishet ska nog detta gå också, det blir nog så här ett tag, läser ju in en helårskurs på 5 veckor!

Har börjat träna på Må Bättre som sagt, å trivs som fisken i vattnet eller som min fiol på en dragspelsstämma. Afropowerdance som jag var på igår är sjukt roligt! Jag har träningsvärk i halva kroppen idag, men det är värt det :) Ska göra det till en Torsdagstradition med AfroPowerdance. Idag ska jag prova på nåt som heter EasyLine; Enkel och effektiv cirkelträning som ökar din kondition/styrka. Perfekt träning för både nybörjare och vana tränare.
Förklarar mer efteråt, är ju trots allt helt ny på området ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar