lördag 7 februari 2009

"Ska du med hem till mig, käka makaroner å hångla?"


Tacka gud för CSN, den dagen mina CSN pengar kommer ska jag le stort och visa för hela världen att jag är tacksam. Just nu finns på kontot precis så det räcker om vi äter makaroner och ketchup resten av månaden (Makaronerna har vi redan!) Men, tro inte att jag är bitter för det, jag klarar mig allt. Jag har ju Johnny och Newton. Det finns faktiskt de som har det väldigt mycket sämre. Johnny snickrar trapp (den ramla isär lite) och Newton står glatt å viftar på svansen för han tror att hammaren är en rolig leksak. Stackars korkade lilla vovve :P Snart ska vi åka och storhandla, eeh, ketchup och havregryn. Det ni!




Jag längtar till sommarens alla vackra klara färger,
tänk att få bara finnas till på en strand någonstans.
Myggor som biter en både här och där,
det gör ingenting så länge dom inte surrar mig i örat.
Solsken, bad och bekymmerslösa dagar.
Jag längtar till sommaren.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar