tisdag 21 april 2009

Doktorsbesök å second hand shopping :)

Huga! Inge mer doktor nu tack. Först så pilla hon mig i rumpan å sen så tog hon mitt blod, va är det för stil egentligen? Verkade dock vara första seriösa läkarn jag fått träffa med mina magproblem iaf. Hon klämde på min mage å sa på en gång att hon ville ta prover för det å det å det.. Så det gjorde dom oxå. Jag grät, skrek och bet sönder mammas tröja när dom spänt fast mig och tog 6 rör fyllda! Huga! Vilken pärs! Efteråt låg jag kvar, blev visst likblek så dom sa att jag inte fick stå upp på en stund. Fick ligga där i en kvart tills andningen var normal. Uffa.

Sen blev det mat å lite shopping. Hittade fin skål å fina muggar på TaTillVara ^^
Å så fick jag en ordentlig hudkräm av mor oxå, min förra gav mig utslag vilket bara gjorde hyn värre liksom. Så nu ska jag smörja mig med sån Olivesmörja :)
Nu är jag trött å ska nog sova lite middag tror jag, lång dag med hög stressfaktor!

5 kommentarer:

  1. jag är så jävla stolt över dej!!

    SvaraRadera
  2. Tack Anna! Det var jätteläskit. Var helt sjukt slut sen när jag kom hem, sov två timmar! Helt galet!

    SvaraRadera
  3. BRA gjort Ida, jag visste att du skulle klara det! Du var JÄTTE-jätteduktig! <3<3 jag hade inte velat bli utsatt för det själv kan jag säga. men du gjorde det! :) Heja! //Karro

    SvaraRadera
  4. Tack Karro! :D Jag trodde inte att jag skulle klara det. Å det såg ut på sköterskan som att hon inte heller trodde det när var likblek å skrek å hon spände fast mig! :P

    SvaraRadera
  5. Vad hette hon? Jag har länge letat efter en pillerumpan läkare.

    Jag stolt över ida mä!
    Krams/ Bea

    SvaraRadera