onsdag 22 april 2009

Den 22 April

Mm vilken mysig morgon :)
Newton är så himlans gosig på morgonen å vill komma upp i sängen, ligga hur nära som helst å mysas under täcket. Så sover vi en stund extra när husse är uppe å dricker morgonkaffe å bara gosar, det måste vara en perfekt start på dagen, morgonmys med sötaste fluffen ^^

Det är så mysigt, för han blir bara mer och mer gosig som vovve, klart att det blir så när man växer ujpp med oss iofs, som gosar å gosar på honom hela tiden, å som har haft honom i knäet tills han somnat sen han va en miniweiler :P

Yay, jag har fått en bärbar dator förresten, å det är en PC så nu kan jag ta kort med moblien å skicka över dom till datorn å ha på bloggen, det är värsta bra. Bilden ovan är Husse-Pusse å en sovande Newton som gosat en stund ^^ Fint va? :)

Idag ska jag göra massor, som vanligt just nu. Plugg fram till Lunch, sen in till Daljunkaregården å skriva in kontonummer på ett kontrakt som jag tydligen glömt av i helgen. Efter det ska jag möta upp karro och karros mamma å följa med å visa en lägenhet. Jag har tittat på den innan å så, så Karro ville att jag följde med å det ville jag oxå ;) Efter det ska jag försöka plugga lite mer innan jag ska möta upp Thea för vi ska gå å träffa nån snubbe å prata replokal, sen blire middag å efter det rep med SLO (orkesternamnet är en länk!) :D Knappt fullspäckad dag! haha. Shit.

VÅREN ÄR HÄR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar