onsdag 29 april 2009

Magknip

Jag flyttar imorn.
Min adress är från å med imorn inte här nå mer.
Jag vet inte om jag är rädd eller om jag försöker på nåt konstigt sätt intala mig själv att vara rädd? Konstigt va? Men jag tror liksom att jag får lite dåligt samvete ifall jag inte är lite rädd eller inte saknar allt det här till tusen på en gång. Men det är kanske okej ifall det är så? Är det okej?

Njuton-tuton är mattes älskepälsk, gosar med matte hela tiden, tror ni han förstår att vi kanske inte ses precis varje dag nu? Äsch vad är det jag skriver, klart vi ska ses! Annars kommer ju jag sakna ihjäl mig efter mitt lilla fluffo. Hihi nu studsade han upp i soffan å ville va med å skriva blogg, försöker förklara för honom att han inte kan skriva så bra :P Han är rolig han!

Min annapanna-lillstrumpa är sjuk :( Virus å grejjer det är fasen inge bra. Uscha! Hoppas hon blir frisk snart, så hon har ork å åka hit 8-10:e nu när jag ansökt om resebidrag å blivit beviljad det (fniss, tack mor!) <3

Javel, jag ska väl fortsätta packa antar jag. Lever verkligen i kartonger nu, lite mer saker än jag trodde var det. T.ex 2 kartonger med böcker, trodde det skulle bli max 1 :P

Kärlek å ärtmos!

4 kommentarer:

  1. Nämen Ida! Hej! Vad roligt att du också har blogg!

    Piece of cake att fixa bakgrunden: gå in på thecutestblogontheblock.com och där finns alla instruktioner inklusive en massa schyssta bakgrunder och annat man kan använda. Min bakgrund är därifrån. Lite pyssel blir det men det är relativt lätt! Hör av dig om du behöver hjälp med nått.

    Hur är det med dig annars? Flytta skriver du? Inte falun mer?

    kramar

    SvaraRadera
  2. MAn behöver inte vara rädd blomman! De är ju ngt som ni beslutat tillsamans, varför må dåligt över de? eller hur? :) jag hoppas också jag tar mig till dig! du är den absolut bästa! <3

    SvaraRadera
  3. Åh tack my! :) Hjärtans vad roligt, ska in där nu å kika på om jag hittar nåt fint :D

    Jodå, Falun, närmre falun tillåmed, ska flytta till egen lägenhet bara, inte bo med sambo längre, vara vågad å bo själv. Känns konstigt, men ballt ^^

    Å Anna, tack för att du finns <3

    SvaraRadera
  4. Var roligt med ny lägenhet,modigt å bo själv!
    Kram

    SvaraRadera