söndag 19 april 2009

Shit vad det händer saker.

Hundar, vår och Matte+Psykologiprov.

Idag fick Newton leka med två Rottis tikar oxå, såg ut att tycka att det var roligt, konstigt å besvärligt på samtidigt.
Jag ska flytta till lägenhet. Eller det har jag väl kanske redan skrivit om. Men jag är iaf meganervös å megapepp. Konstig mix :P
Newton är en riktig charmknutte, tycker om å ligga i soffan å gosas med matte hela dagarna! :) Det känns fint. Jag kommer sakna huset, det känns dumt.
Har packat första kartongen å det gick bajs på proven. Eller det känns så iaf. Jag saknar Enmansbandet å vi har inte tid å ses. Anna kommer du på tjejkvällen med utgång i Falun? Vore skoj. Rödvinsfylla, bakfyllefilm å vad sägs om Flintastek å Fanta? xD


6 kommentarer:

  1. ja göra allt ja kan för att komma! de är väl i princip spikat! gud vilken lite sötnos som du har fått träffa!! tänk att våra vart sådär yttipytt! :)
    // Anna

    SvaraRadera
  2. Ja jag vet! Tänk att Newton varit så liten! Haha åå dom är så söta. Jag blev så kär. Sen, nån gång, sen. Då ska jag nog ha mig en liten en ändå. En rottisvalp :)

    SvaraRadera
  3. ja de tycker jag absolut! saknar dej! Flintastek och fanta är de bara ett lockbete? eller är det sant ? :)

    SvaraRadera
  4. Jag saknar dig oxå Anna! Miljaders massoe. Tycker det lät mumsigt, så vad sägs om att grilla på söndan innan du far hem? :D

    SvaraRadera
  5. de vore uunderbart! på en grill?? haha..

    SvaraRadera
  6. hahaha ja på en grill! ;) haha Så jävla bra det var!

    SvaraRadera