söndag 26 april 2009

Livet på landet är fantastiskt!

Husse-pusse å njuton-tuton på väg


Newton å matte pussas å fascineras av fårisar


Vi har varit å tittat på får å lamm idag :)

Ett av fåren var riktigt tamt å hade lärt sig konster, till exempel hoppa, tass och kom! :DNära där vi va å titta på får å lamm fanns en liten sjö med en liten å där dom idag hade ank-race, coolt tänkte vi å gick ner för att titta, men vi orkade inte stanns där till ankorna kommit i mål (vi var ändå där en halvtimma tror jag!) Och tur var det att vi gick tidigare från ank-racet för när vi kom tillbaka till gården höll ett av tackorna på att lamma!

Alldeles nyfödd å blöt å söt! Helt fantastisk dag!

4 kommentarer:

  1. så härligt med får! så härligt att du har en bra dag! :) <3 dock läbbigt med bilden på födseln xD men sötaste lilla lammet! jag har ont i magen, inte kul. :( puss på dig! /Karro

    SvaraRadera
  2. Läbbigt, men ganska så jävla ballt eller hur? :D Jag är fortfarande helt sjukt impad.
    Grattis igen till högskolorna Karro!
    Varför har du ont i magen?
    kramar!

    SvaraRadera
  3. bilden på fårsnuppan är lite provokativ, men du vet ju vad jag tycler om sånt :) haha..
    verkar ju ha haft de toppen! :)
    puss

    SvaraRadera
  4. Haha yes Anna jag vet ;) Tänkte faktiskt på dig när jag sätt här å dividerade om huruvida jag vågade lägga ut den eller inte ;)
    Puss!

    SvaraRadera