söndag 13 februari 2011

bättre än bra


Nöjd Newton i soffan

Fredag: Klarade först slutprovet i Medicinsk grundkurs! Sen roadtrip med Thea, fest på Ljusbacken, folkmusik, spiken, och bevackrelse <3

Lördag: Galenskaper i bilen, förbjudna samtalsämnen och "dagen-efter-fniss", sen tidig hemmakväll, sööömn <3

Söndag skogspromenad, lek och soffgos med Newton <3

Vissa dagar känner man sig som "on top of the world", framför allt med vissa människor. Människor som inte bara ser allt det fina man har i sig, utan får en att känna sig bättre än bra. Som att sitta på en pedestal av kärlek och lycka. Nu låter jag nog hemskt flummig. Men jag vet inget annat sätt jag kan uttrycka mig idag. Jag känner mig upplyft, uppfylld, uppsvept, omsvept, uppspelt, avslappnad, omtyckt, fri...

En bra helg. En förbannat bra helg. Kärlek i massor <3
Newton ligger snarkande i soffan med huvudet tryggt i mitt knä.
Vet inte om det kan kännas bättre än så här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar