lördag 26 februari 2011

Re frukkingfucking friendfee?


Oh my freaking looord. Haha. Vilken helg!

Kryssningen blev inställd för resesällskapet fick magsjuka, så vips så blev jag kvar i Falun istället för fancy Stockholm. Men det vart fanimej riktigt kalasbra ändå! Tänkte liksom att jag fick lov att göra det bästa av situationen och ändå hitta på nåt! Tada, så hoppade jag in på Marias Facebook (en klasskompis) å kikade läget för kvällen, hon laddade inför middag ute, förfest å sen Etage (krog i Falun) And oh yeah! jag var på. Rätt ut med mig med! Haha, å vilken afton det blev! Riktigt drag på oss! Gôtt å lära känna nytt folk i Falun med, nya kretsar. Yay! Så nu sitter jag å försöker skaka av mig resterna av baksmällan för att komma igång igen. Förfest hos nya folk sen krogen (Rådhuskällarn tror jag det hette?). NICE!
Ladda ladda ladda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar