torsdag 24 februari 2011

Vardags-Ida

Viking Lines Cinderella

Håller mig vaken och igång, fördriver vardagarna med överflöd av studier, promenader, hundträning, mat och sömn. Hej Vardagslunk! Trodde ni nånsin att jag skulle ha en sån? En vardag, där jag bor på en plats i ett eget hem, med hund å bil å seriösa studier? Jag kan nog ärligt säga att för bara 3-4år sedan trodde definitivt inte jag det! Men nu så, vardagsIda.. Men jag tycker att det är förbaskat svårt! Att hitta nån sorts ro i vardagen, jag längtar ju oftast bort mot andra äventyr.. Kanske jag vänjer mig till slut.. Hoppas jag. Kanske.

Usch, idag är det läkarbesöksdag. Mer lugnande till Ida tack. För er som missat det så lider jag av en helt sjuk sjukhusFOBI. Fick lov att ta lugnande inför besöket och även nu ta ångestdämpande efter besöket. Yay.

I helgen bär det av mot äventyr iaf! Imorn bitti kastar jag mig på bussen på Sthlm, där väntar bästaste Anna å hennes bästaste Jonny! And of we go! Ut på böljan den blå! Buffé å drinkar å dansgolv å karaoke å allt som nu hör en kryssning till! :) Ska bli sjukt roligt, är otroligt laddad! Lördag kommer vi tillbaka till fastlandet å tänkte att vi skulle försöka ta oss iväg på nån sorts teater eller opera! :) Så på söndan bär det av tillbaka till Falun, hundträning och vardag. Gôtt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar