torsdag 3 februari 2011

Vårbäckar


Newton spanar över vårbäcken, våren börjar komma! Eller är det bara ett av naturens och den globala uppvärmningens spratt. Men vi blev båda blöta om tassarna under promenaden, å efter vägen hittade vi små bäckar lite överallt. Det är plusgrader och snön smälter, jag tycker väl som alla andra att det är lite tidigt för snön att smälta, men jag kan inte låta bli att njuta av det! Det är ju ingenting jag egentligen kan ändra på, jag är ju ingen vädergud - så det är väl lika bra att göra det bästa av det. Dags att köpa gummistövlar så man slipper byta strumpor 4 gånger om dagen bara!

Vi har blivit duktiga på att ta oss ut, jag och Newton. Såna här långpromenader (1 timma eller mer)blir det nästan en om dagen, härliga bananer! Nu sover han nöjd på mattan under vardagsrumsbordet (Hans favoritplats i lägenheten dagtid!) och jag dricker te å målar. Mysiga regnrusk-dag! :)

2 kommentarer:

  1. Darling, det som hänt mellan mig och Dennis vill jag gärna "hålla utanför" dig och mig. Jag tycker vansinnigt mycket om dig, och hoppas verkligen att du inte hamnar i kläm på nått vis! Du ska absolut inte välja sida! :) I love you, och kommer att fortsätta men det oavsett vad som händer! :)

    <3

    SvaraRadera
  2. Tack, det tycker jag med! <3 Oavsett vad som händer, så TÄNKER jag inte hamna i nåt kläm! Love you!

    SvaraRadera