torsdag 10 februari 2011

Trevliga dagar


(På Bilden, jag å Vovve-Thea - kopplet sitter fast i hennes öra!)
Trevliga dagar, trevligt besök, trevliga inköp. Haha. TREVLIGT är väl egentligen att ta i i underkant? (Säger man så?) Igår var en bra dag i Ida-världen! Jag började dagen med en timmas promenad med Newton i solskenet som strålade över Falun hela dagen! Sen gick jag hem med Newton å direkt till bussen mot Borlänge. Där mötte pappa upp mig och vi for för att provköra några bilar. Så nu är jag ägare av en Ford Mondeo Kombi -97:a! :D (Eller rent på pappret är pappa ägare till forden, men den är min!) Yaay! Jag har bil igen! Så jävla skönt! Så igår eftermiddag var jag mest bara ute å åkte omkring, haha. Tog med mig Newton å så for vi upp i skogen så han fick springa ordentligt. Det är länge sen han kunnat göra det, det är för långt för mitt trasiga knä att först gå ända bort till skog och sen promenera där, så det har liksom inte funkat sen Venton krascha ihop. Så nice. Så när vi precis kommit hem från skogsturen igår så plingade det på dörren å där stod Thea å Emma :D Så vi slängde ihop en nudelwok å korkade upp en vinare. Riktigt trevligt med spontan-besök, mer sånt!

Idag borde jag vara nervös inför slutprovet i medicinsk grundkurs imorn å så borde jag verkligen plugga... Meen.. Ja. Vi har varit i skogen idag igen, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar