torsdag 17 februari 2011

Snorhuven


Sjukling, våga vägra ta av sig nattlinnet! :P
De ständiga frågorna när man blitt sjuk,
var kommer allt snor ifrån?
vem uppfann febern?
Well, well, jag har intagit soffan med täcket, tekannan och pappersrullen.

Igår började lite tungt, grät å Klint-Olles vägnar. Huset brann ner till grunden. Mitt hjärta går till Olle. Men jag tror någonstans att utav onda saker kommer något gott, det kan inte finnas ondska utan att det goda finns. Och det goda, kärleken, kommer att vinna över allt. Hoppas han har goda vänner runt sig <3

Annars var det en fin dag, hann med både en tur i skogen med Newton på förmiddan, och ett redigt lydnadspass sen på eftermiddan. Hem, i med lite mat i magen å iväg på konsert med konservatorie-eleverna. Det var som en solokväll, där de spelade 3 bitar var, helt själva. Jättetrevligt, man fick verkligen höra hur var och en hade utvecklats och mer och mer under året hittat sin egen plats med sitt instrument. Fan vad ni är bra <3

Nu ska jag lägga mig ner igen, om någon har soppa eller dvd-filmer att dela med sig av så blir jag super glad. Det är bara att komma förbi! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar