fredag 28 januari 2011

Effektivitet


Hahaha! Jag är klar med inlämningsuppgifterna och de är Godkända! Så j**la gôtt! Känns skönt att jag legat i lite och varit engagerad i att få klart det i tid. Var visst till och med så pass i tid att den här sista inlämningsuppgiften inte skulle vara inne för ens nästa vecka. KLAR! Haha. Yaaay!

Är nöjd med mig själv idag. Skön känsla! Efter lektionen idag så har jag hunnit äta lunch med en nyfunnen bekant (klasskompis), promenera Newton, träna trix med Newton (så han fick rynka sina grubbel-bubblor och bli lite trött i huvet), diska, dammsuga och gått med sopor. Fy fan vad jag är bra! (Hehe, hann på systemet oxå, så om nån är sugen på en öl eller ett glas vin så kan man komma förbi här!) :P

Nu ska jag slå igång TV:n och hämta mig en kopp te, skönt att slappa lite. Bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar