lördag 8 januari 2011

Tass-tango


Ack en sån hatt! :)

Den här morgonen ställde jag klockan på 8, tänkte att det är dags att ställa om sin dygnsrytm lite inför skolstart på måndag. Men klockan ringde, jag stängde av klockan å somnade med mobilen i handen igen.. Vaknade en halvtimma senare slog igång TV:n, tänkte att ljudet kunde få mig att vakna, icke! Somnade om igen. Å så där höll det på till 10, å nu är jag tröttare än nånsin.. Hm. Well done?

Newton försöker ta över ledarskapet i vår lilla miniflock, så han har säng- å soff-förbud. Det är svårt, jag saknar honom i soffan <3 Men men, vi kommer väl tillbaka dit så småningom. Hoppas få lite hjälp med det som händer, men måste hitta rätt människor med rätt tänk. Det är fasen svårt! Någon att träna hundmöten med i Falun?!

Den här helgen skulle jag varit i Sundsvall, på Swings fantastiska fest. Så gick inget ihop, varken pengar, hundvakt eller huvet. Så jag blev kvar här. Så igår skulle jag varit iväg till kollektivet på fest istället, men efter en slitig dag för hjärnan fanns där ingen ork kvar. Bajs >< . Det kommer väl fler fester, måste fokusera på att ta mig till skolan på måndag. Det är nog tillräcklig avancerat just nu.

Nu är jag helt slut, haha. Så jag intar soffläge.
God morgon?

4 kommentarer:

  1. Kom upp hit och träna hundmöten med oss! :D Alice skulle bli överlycklig!

    SvaraRadera
  2. Ja som du vet så blir man ju tröttare av att snusa i rymden! ;)

    SvaraRadera
  3. Kikki: Ack om det vore så lätt, Alice är både en tik, dom hundmötena är det iiiinga problem med. Dom bara luktar gott å "kanske vill dom leka!?".. Behöver få en massa hanhundar att gå förbi under en situation där jag kan hantera honom och lära honom bra möten. Han vill göra utfall, är osäker eller dominant. En rottis - förmodligen en blandning :/

    Karro: Haha, ja det blir man! Det måste ha varit det vi menade då ju :P

    SvaraRadera
  4. Både en tik och valp* skulle det stå...

    SvaraRadera